14.12.2024 (sobota)
godz. 10.00
Warszawa, Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych
ul. Mińska 65 (Sala Kolumnowa)
14.12.2024 (sobota)
godz. 10.00
Warszawa, Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych
ul. Mińska 65 (Sala Kolumnowa)
Rozbuduj wiedzę na temat tworzenia trójwymiarowych obiektów - dowiedz się, jak projektować i modelować różnorodne elementy, które stanowią fundamenty wirtualnych światów.
Podczas warszawskiego spotkania w ramach Akademii Digital Dragons eksperci podzielą się doświadczeniami ze swojej pracy przy największych hitach (m.in. Cyberpunk 2077: Phantom Liberty) i pokażą, jak zbudować dobre portfolio, które przyciągnie uwagę potencjalnych pracodawców i klientów. Poznasz również case studies udanych projektów, które zainspirują cię do tworzenia własnych, unikalnych dzieł.
Te umiejętności przydadzą ci się zarówno przy pracy w studiach tworzących duże komercyjne przeboje, jak i wśród autorów niezależnych produkcji!
Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z gamedevem, czy jesteś już nieco bardziej doświadczonym twórcą, to wydarzenie dostarczy ci cennych wskazówek i inspiracji - nie tylko za sprawą samych wykładów, ale też unikatowej okazji do networkingu!
[wykład w języku angielskim]
This talk presents how FX artists at CD PROJEKT RED remade the visual effects for Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, including how an abstract presence integral to the story was shown uniquely through effects, the extensive challenges of bringing it to life through its numerous forms, the solutions through broad use of custom shaders, and the detailed process of each effect, including its narrative purpose, failed experiments, and solutions
Wykład skupi się na zarysowaniu znaczenia optymalnego workflow oraz przedstawi etapy tworzenia assetów pod konkretne zastosowania. Zajmiemy się również zagadnieniem adaptacji naszych procesów twórczych do wymagań projektu oraz wspólnie postaramy się zdiagnozować najczęstsze błędy.