Art in Games: Grafika 3D

 

14.12.2024 (sobota)

godz. 10.00

Warszawa, Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych

ul. Mińska 65 (Sala Kolumnowa)

Zarejestruj się

Bilety

Program

Rozbuduj wiedzę na temat tworzenia trójwymiarowych obiektów - dowiedz się, jak projektować i modelować różnorodne elementy, które stanowią fundamenty wirtualnych światów.

 

Podczas warszawskiego spotkania w ramach Akademii Digital Dragons eksperci podzielą się doświadczeniami ze swojej pracy przy największych hitach (m.in. Cyberpunk 2077: Phantom Liberty) i pokażą, jak zbudować dobre portfolio, które przyciągnie uwagę potencjalnych pracodawców i klientów. Poznasz również case studies udanych projektów, które zainspirują cię do tworzenia własnych, unikalnych dzieł.

 

Te umiejętności przydadzą ci się zarówno przy pracy w studiach tworzących duże komercyjne przeboje, jak i wśród autorów niezależnych produkcji!

 

Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z gamedevem, czy jesteś już nieco bardziej doświadczonym twórcą, to wydarzenie dostarczy ci cennych wskazówek i inspiracji - nie tylko za sprawą samych wykładów, ale też unikatowej okazji do networkingu!

 

🎉 Sponsorami Digital Dragons Academy 2024/2025 są 11 bit studios oraz Rage Quit Games.
 
🎉 Partnerem spotkania Art in Games: Grafika 3D jest Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych.

Harmonogram

Godzina
Nazwa
Opis
Mentor
Od:10.00Do:11.00

Creating The Blackwall VFX for Cyberpunk 2077: Phantom Liberty

[wykład w języku angielskim]

This talk presents how FX artists at CD PROJEKT RED remade the visual effects for Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, including how an abstract presence integral to the story was shown uniquely through effects, the extensive challenges of bringing it to life through its numerous forms, the solutions through broad use of custom shaders, and the detailed process of each effect, including its narrative purpose, failed experiments, and solutions

Od:11.00Do:12.00

Grafika 3D w grach mobilnych: jakość vs optymalizacja

W czasie prelekcji dowiesz się, na przykładzie Tomorrow, jak tworzyć modele i tekstury do gier mobilnych. Prelegent omówi kluczowe zagadnienia wpływające na optymalizację, takie jak zarządzanie zasobami, techniki redukcji wielkości tekstur oraz efektywne wykorzystanie pamięci. Dowiesz się również, jak balansować jakość grafiki z wydajnością, aby zapewnić płynne i efektowne działanie gry na różnych urządzeniach. Poznasz też praktyczne wskazówki i narzędzia, które pomogą w tworzeniu zoptymalizowanej grafiki 3D.
Od:12.00Do:13.00

Optymalne Workflow - jak dostosować procesy twórcze do charakterystyki i wymagań assetów w gamedevie.

Wykład skupi się na zarysowaniu znaczenia optymalnego workflow oraz przedstawi etapy tworzenia assetów pod konkretne zastosowania. Zajmiemy się również zagadnieniem adaptacji naszych procesów twórczych do wymagań projektu oraz wspólnie postaramy się zdiagnozować najczęstsze błędy.