14.12.2024 (sobota)
Warszawa
Doświadczony twórca gier potrafi wykreować niezliczone obiekty - pojazdy, budynki, bronie i wiele innych. Jeśli marzysz o tworzeniu trójwymiarowej grafiki, warto poznać know-how weteranów gamedevu.
Podczas warszawskiego spotkania Akademii wzbogacisz wiedzę na temat tworzenia trójwymiarowych obiektów. Dowiesz się, jak projektować i modelować różnorodne elementy, które stanowią fundamenty wirtualnych światów. Eksperci pokażą ci, jak zbudować dobre portfolio, które przyciągnie uwagę potencjalnych pracodawców i klientów. Poznasz również case study udanych projektów, które zainspirują cię do tworzenia własnych, unikalnych dzieł.
Te umiejętności przydadzą ci się zarówno przy tworzeniu dużych, komercyjnych gier, jak i niezależnych produkcji. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z gamedevem, czy jesteś już nieco bardziej doświadczonym twórcą, to wydarzenie dostarczy ci cennych wskazówek i inspiracji.
Dla tych z Was, którzy chcą rozwijać swoją karierę w gamedevie, stworzyliśmy możliwość konsultacji z ekspertami z branży. Aby wziąć udział zapisz się do wybranego konsultanta / konsultantki na konkretną godzinę.
Przed konsultacjami warto zapoznać się z naszym poradnikiem konsultacji CV.