Art in Games: Grafika 3D

 

 

Sobota, 13.01.2024  / 10.00 - 13.00 /

bezpłatne zajęcia online / Zoom

Zarejestruj się

Program

Gracie w gry wysokobudżetowe? W zdecydowanej większości posiadają one trójwymiarową oprawę graficzną, najczęściej w konwencji realistycznej. Kosmos w Starfieldzie Bethesdy czy Bagdad w Assassin’s Creed: Mirage Ubisoftu to najświeższe przykłady wielkich wirtualnych lokacji, które żyją dzięki pracy artystów zajmujących się cyfrowymi przestrzeniami.

 

Jeśli więc lubisz rysować, masz wyobraźnię przestrzenną i chcesz budować trójwymiarowe światy, to te zajęcia są właśnie dla ciebie. Widzimy się więc na platformie Zoom już 13 stycznia 2024!

 

ZAREJESTRUJ SIĘ

 

Tworzenie grafiki 3D wymaga specjalistycznego oprogramowania i sprzętu, ale przede wszystkim umiejętności technicznych i kreatywnych. Te ostatnie najlepiej zdobyć od doświadczonych mentorów, którzy mogą podzielić się wiedzą dotyczącą tworzenia trójwymiarowych obiektów w cyfrowych światach.

 

Wszelakie bronie, naczynia oraz ubrania – to tylko przykłady przedmiotów, które potrafi stworzyć doświadczony grafik 3D. To także kreacja wizerunków postaci oraz elementów otoczenia, a więc wszystkich „kanciastych” obiektów świata gry. Warto więc wiedzieć, jak zabrać się za ich profesjonalne tworzenie.

 

W czasie spotkania odkryjesz know-how profesjonalnego projektowania grafiki 3D. Dowiesz się m.in. w jaki sposób zaciekawić odbiorcę i jak zdobyć pracę w specjalizacji, a także poznasz narzędzia przydatne w codziennej pracy artysty.

 

Zapraszamy!

Harmonogram

Godzina
Nazwa
Opis
Mentor
Od:10.00Do:11.00
  • Zoom

Character Design – od zera do pierwszej postaci. Poradnik teoretyczno-praktyczny dla początkujących.

  • #DD Academy 23/24

Jak zacząć przygodę z projektowaniem postaci i nie pogubić się w świecie 3D? Poznaj tajniki anatomii, proporcji, dobrych i złych praktyk w 3D, a także całego procesu powstawania postaci od strony technicznej.

Beata Zając
Rage Quit Games
Od:11.00Do:12.00

Jak efektywnie teksturować stylizowane obiekty 3D do gier - wprowadzenie, ideologia i system

  • #DD Academy 23/24

Odkryj tajniki systemu stylizacji teksturowania modeli do gier przy użyciu Adobe Substance Paintera. Umiejętność obsługi tego narzędzia jest szczególnie cenna, gdyż pozwala skrócić czas pracy nad modelami nawet osobom bez specjalistycznych skilli malarskich. Poznasz też podstawy systemu, na których jest on zbudowany, sposób myślenia o definicji materiału i dowiesz się, jak wyciągnąć z niego esencję do stylizowanych tekstur. 

Krystian Kofin
Flying Wild Hog
Od:12.00Do:13.00

Techniki modelowania postaci 3D

  • #DD Academy 23/24

Poznaj tajniki modelowania w Zbrush i tworzenia ubrań w Marvelous Designer – zrozum, jak różne techniki modelowania współgrają ze sobą w procesie tworzenia postaci 3D.

Andriy Mazuryk
Fool’s Theory

Konsultacje CV

ZAPISZ SIĘ!

 

Dla tych z Was, którzy chcą rozwijać swoją karierę w gamedevie, stworzyliśmy możliwość konsultacji z ekspertami z branży. Aby wziąć udział zapisz się do wybranego konsultanta / konsultantki na konkretną godzinę.

 

Przed konsultacjami warto zapoznać się z naszym poradnikiem konsultacji CV.

Alex Dobrescu

Recruiter / 8Bit / 10.00 – 13.00 / Platforma Zoom / English only

Paweł Kamiński

Recruitment & Employer Branding Specialist / 11 bit studios / 10.00 – 13.00 / Platforma Zoom

Irina Zhizhina-Hrytsiv

HR Specialist / Roboto Global/ 10.00 – 13.00 / Platforma Zoom / English only