Digital Dragons Academy x 11 bit studios

Sobota, 16.03.2024  / 10.00 - 13.00 /

ul. Brzeska 2 / Warszawa / zajęcia stacjonarne

Bilety

Program

Naucz się od najlepszych, jak tworzyć hitowe gry! Już 16 marca zapraszamy na wyjątkowe spotkanie – Digital Dragons Academy x 11 bit studios. 

 

To specjalne wydanie cyklu odbędzie się w siedzibie 11 bit studios, w której powstały słynne gry, m.in. Frostpunk, This War of Mine czy Anomaly Warzone Earth.  

 

Pamiętajcie, że przed wyruszeniem w gamedev należy przyjść na Akademię i wbić wyższy level! Tym razem poznamy tajniki programowania animacji, magiczne metody czarowania kodu rozgrywki oraz vademecum wiedzy o prawie autorskim. 

 

Do zobaczenia! 

 

Harmonogram

Godzina
Nazwa
Opis
Mentor
Od:10.00Do:11.00
  • ul. Brzeska 2, Warszawa

Znalezione niekradzione. Prawne ryzyka i profity korzystania z darmowych materiałów, narzędzi i AI do Twojej gry

Testujesz dostępne AI do tego, by pomogły Ci w pracy? Promptujesz Midjourney scenariuszem gry, by zrobiła artworki? A może korzystasz z licencji Creative Commons? Czy niesie to za sobą ryzyka? Jak je zminimalizować? Czy zagraża to Twojemu utworowi – grze, kodowi? Prawnik nigdy nie odpowie na wszystkie pytania, ale może pomoże podjąć świadomą decyzję.

Od:11.00Do:12.00
  • ul. Brzeska 2, Warszawa

Gildia Magów - programiści rozgrywki

Programowanie jest dla większości zwykłych śmiertelników czarną magią. Ludzie piszą jakieś zaklęcia i nagle coś się dzieje w komputerze. W przypadku gier dochodzi konieczność ciągłej komunikacji i umiejętności gaszenia pożarów co mocno różni się od programowania biznesowego. …i sprawia, że jest ciekawsze. Postaram się przybliżyć czym tak naprawdę zajmują się programiści rozgrywki i czego potrzeba aby dołączyć do „Gildii Magów”.

Od:12.00Do:13.00
  • ul. Brzeska 2, Warszawa

Błędy w Blendy - czyli jak stworzyć lokomocję postaci szkieletowej od konceptu po stabilną implementację

„Pójść prosto kilka kroków, wrzucić skręt w prawo, w lewo, dodać idle’a, parę blendów iii… styknie! No dobra. To kto się za to weźmie w wolnej chwili?”. Czy znasz ten scenariusz? Jeśli jeszcze go nie znasz, to istnieje spore ryzyko, że prędzej czy później trafisz w centrum takich wydarzeń, kiedy przyjdzie konieczność wprawienia w ruch głównej postaci w grze. Tworzenie lokomocji jest pozornie lekkie, zwłaszcza kiedy weźmiesz na tapet ulubiony przez Ciebie pod tym kątem tytuł. W praktyce to wieloiteracyjne zadanie, które niejednokrotnie wkurza po drodze innych; szczególnie patrząc na, zdawałoby się, „wiecznie krzywe” przejścia (blendy) między kolejnymi pozami, mimo sporej ilości wrzucanych fixów. Jednocześnie to jedna z moich ulubionych przygód, dająca pole do ciekawych eksperymentów i okraszona dziesiątkami zabawnych bugów. W ramach prezentacji podpowiem, w jaki sposób podejść do projektowania oraz implementowania lokomocji, by na jak najwcześniejszym etapie przewidzieć błędo-blendy oraz zjednać sobie przyjaciół wśród animatorek i animatorów (polecam!).

Konsultacje CV

Zapisz się

 

Dla tych z Was, którzy chcą rozwijać karierę w gamedevie, stworzyliśmy możliwość konsultacji z ekspertami z branży. Aby wziąć udział zapisz się do wybranego konsultanta / konsultantki na konkretną godzinę.

 

Uwaga: Tym razem, aby wziąć udział w konsultacjach nie musisz zakupić biletu na wykłady.

 

Przed konsultacjami warto zapoznać się z naszym poradnikiem konsultacji CV.

Sonia Urbaniak

Junior HR Specialist / 11 bit studios

Paweł Kamiński

Recruitment & Employer Branding Specialist / 11 bit studios