05.04.2025
online - Zoom
Czas na kolejne spotkanie Digital Dragons Academy! Tym razem czeka na was podróż przez świat projektowania poziomów i rozgrywki!
Podczas tego wydarzenia dowiesz się, jak powstają elementy, które sprawiają, że gra jest wciągająca i satysfakcjonująca. Zastanawiasz się, skąd wzięła się ściana w ulubionej misji? Dlaczego postać skacze w określony sposób? A może czemu jedna broń jest lepsza od drugiej? Eksperci odpowiedzą na te i wiele innych pytań,.
Na webinarze poznasz specyfikę tworzenia wciągającej rozgrywki, projektowania wiarygodnych poziomów oraz balansowania mechanik. Dowiesz się, jak kreować lokacje, które nie tylko wyglądają dobrze, ale także oferują graczom wyzwania i satysfakcję z ich pokonywania. Eksperci pokażą ci, jak tworzyć mechaniki gry, które są intuicyjne i angażujące, a jednocześnie dobrze zbalansowane.
Czasami mechanika gry powstaje z nagłego pomysłu, który zostaje przelany na prototyp. Innym razem wymaga skrupulatnie opisanego zadania i pracy programisty, zanim w pełni obroni się w grze. Prelegent zauważył, że gdyby wcześniej usłyszał o tych różnicach w procesie tworzenia, łatwiej byłoby mu wyobrazić sobie, na czym dokładnie będzie polegała jego praca jako Game Designer. Dlatego teraz chce się nimi podzielić na przykładach z Ghostrunner 2.
Przegląd kilku praktycznych technik projektowania systemów i zawartości gier.
Porozmawiajmy o UX i UI i dlaczego czasem pięć kroków do wykonania akcji jest lepsze niż jeden, a decyzje jednak nie zawsze muszą mieć konsekwencje.