Marketing gier

Sobota, 13.04.2023  / 10.00 - 14.00 /

bezpłatne zajęcia online / Zoom

Zarejestruj się

Program

Czy zastanawiałeś się, jaka magia stoi za tym, że wokół jednego fenomenalnego tytułu natychmiastowo tworzy się hype, a inny – przechodzi niezauważony?

O tym, jak skutecznie rzucać promocyjne zaklęcia, nasi eksperci odpowiedzą podczas zajęć poświęconych marketingowi gier.  Spotkamy się online już 13 kwietnia 2024 na Zoomie. Pamiętajcie o wcześniejszej rejestracji!

 

ZAREJESTRUJ SIĘ

 

YOU’RE BREATHTAKING! Te słowa Keanu Reevesa z E3 2019 kojarzy każdy gracz. Kampania marketingowa Cyberpunka 2077 w dużej mierze oparta była na wizerunku wspomnianego hollywoodzkiego aktora. Kolejne gry sportowe od EA promują znani zawodnicy. O premierze Hogwart’s Legacy wiedzieli wszyscy – wystarczyło spojrzeć na billboardy. Jasne – im większy budżet, tym bardziej spektakularne działania możesz zaplanować. Ale co mogą zrobić początkujące studia, które finansowe niedostatki muszą nadrabiać inwencją i kreatywnością?

 

Podczas kolejnych zajęć Digital Dragons Academi sprawdzone rozwiązania podpowiedzą specjaliści od marketingu branży gier. Dowiesz się od nich m.in. jakimi kanałami warto reklamować, jak komunikować się za pomocą live-eventów w grach online oraz poznasz zasady promocji popremierowej. Do zobaczenia na Zoomie!

Harmonogram

Godzina
Nazwa
Opis
Mentor
Od:10.00Do:11.00
  • Zoom

Talk the talk: How to say the right things to the right people about your game [WYKŁAD PO ANGIELSKU]

  • #DD Academy
  • #Marketing gier

In this presentation, Michał Napora will demonstrate how to effectively communicate the unique aspects of your game. He will introduce the Key Pillars exercise and briefly discuss the Quantic Foundry Player Motivation profiles. Armed with these tools, you’ll be able to identify your game’s key strengths and what your target audience is eager to learn about. This knowledge will empower you to craft a compelling communications and marketing plan.

Od:11.00Do:12.00
  • Zoom

Robimy trailer! A mamy już co pokazać? W ogóle mamy czas?

  • #DD Academy
  • #Marketing gier

Jak ocenić, czy już czas na zwiastun? Robienie trailera gry często odciąga zasoby i twórców od właściwej pracy. No dobra, ale coś już trzeba ludziom pokazać. Podpowiem jak zminimalizować straty w zespole i zoptymalizować pracę nad trailerem. Powiem jak uniknąć podstawowych błędów, które  kolejne zespoły powtarzają wciąż na nowo. Doradzę, jak wybrać właściwy rodzaj zwiastunu. I jak zwiększyć szanse, by uczynić go całkiem fajnym.

Od:12.00Do:13.00
  • Zoom

Transformacja Kreacji Marketingowej przez AI: Studium przypadku

  • #DD Academy
  • #Marketing gier

Konsultacje CV

Dla tych z Was, którzy chcą rozwijać swoją karierę w gamedevie, stworzyliśmy możliwość konsultacji z ekspertami z branży. Aby wziąć udział zapisz się do wybranego konsultanta / konsultantki na konkretną godzinę.

 

Przed konsultacjami warto zapoznać się z naszym poradnikiem konsultacji CV.