Mobile & F2P

 

15.03.2025 (sobota)

10.00

online - Zoom

Zarejestruj się

Program

Jak zarobić w dzisiejszych czasach na grze mobilnej?

Przede wszystkim trzeba wymyślić zbalansowany model F2P, który jest bardzo ważny w monetyzacji gier mobilnych! Dowiedz się od najlepszych, jak go wprowadzić!

 

Podczas Akademii DD eksperci branżowi podzielą się swoim bogatym doświadczeniem i wiedzą na temat zarabiania w modelu F2P. Dowiesz się, jak projektować gry, które przyciągną i zatrzymają graczy, jednocześnie zachęcając ich do dokonywania mikrotransakcji. Omówione zostaną również różne strategie monetyzacji, które pozwolą ci maksymalizować zyski bez negatywnego wpływu na doświadczenie graczy.

 

Eksperci pokażą, jak analizować dane użytkowników, aby lepiej zrozumieć ich zachowania i potrzeby.

 

Dowiesz się również, jakie są różnice w projektowaniu gier mobilnych w porównaniu do tytułów na konsole i komputery, co pozwoli ci lepiej dostosować swoje podejście do specyfiki rynku.

Harmonogram

Godzina
Nazwa
Opis
Mentor
10:00

Modern Free to Play

Free to Play zrobione dobrze – jak być fair wobec graczy i jednocześnie zarabiać na grach mobilnych w 2025 roku.

11:00

Oblicza Agile w praktyce produkcji indie mobile F2P

Wysoka dynamika rynku mobilnego wymaga od deweloperów proporcjonalnej elastyczności. W realiach projektu indie szczególnie istotnym jest efektywne wykorzystywanie ograniczonych zasobów. Prelegent opowie o priorytetach, odpowiedzialności, komunikacji. O akceptacji ograniczeń, kompromisów i niejednoznaczności. Przede wszystkim o odnajdywaniu się w kontekście sytuacji, by wnieść do projektu to, co przyniesie realny, znaczący efekt.Taki niedowieziony sprint czy milestone wymaga oczywiście zaplanowania dalszej pracy, ugaszenia pożarów i masy stresujących drobnych zadań, ale to co stanowi największe wyzwanie, to diagnoza co było powodem i jak temu na przyszłość przeciwdziałać. W ramach prezentacji prześledzimy algorytm działania, pozwalający szukać przyczyn nieco szybciej i precyzyjniej oraz omówimy sobie, które z nich leżą w gestii producenta projektu, a które wymagają eskalacji.

12:00

User Acquisition poza Metą i Google

Większość firm zaczyna swoją przygodę z User Acquisition od Mety i Googla – oczywistego wyboru opartego na renomie tych sieci oraz ich potencjale. Często zaplanowane budżety mogą być bezproblemowo wydane przez wspomnianych gigantów, ale czy jest to jedyna droga i najbardziej opłacalna. Prelegent pokaże, że są inne opcje, zarówno dla tych, którzy chcą rozszerzyć swoje działania, jak i tych którzy szukają alternatyw bądź dywersyfikacji.

Konsultacje CV

Dla tych z Was, którzy chcą rozwijać swoją karierę w gamedevie, stworzyliśmy możliwość konsultacji z ekspertami z branży. Aby wziąć udział zapisz się do wybranego konsultanta / konsultantki na konkretną godzinę.

 

Przed konsultacjami warto zapoznać się z naszym poradnikiem konsultacji CV.