Po ukończeniu studiów graficznych w Warszawie, podjął pracę w Fool’s Theory jako 3D Character Artist, gdzie miał okazję pracować nad postaciami do gry „The Thaumaturge”, umiejscowionej w alternatywnej wersji Warszawy z początku XX wieku. Poza tworzeniem grafiki komputerowej, rozwija swoje umiejętności artystyczne poprzez rzeźbienie w glinie. W życiu prywatnym ceni sobie proste przyjemności, takie jak relaksujące chwile spędzone z rodziną i psem.
Grafik 3D w gamedevie z blisko dwunastoletnim stażem. Z grami ma do czynienia od dziecka, a szczególne miejsce w jego sercu mają tytuły takie jak Ratchet & Clank, Darksiders, Torchlight, Battle Chasers, które jego zdaniem są przepięknie stylizowane graficznie i dzięki temu ponadczasowe.
Karierę zaczynał od teksturowania, a możliwość tchnienia życia w obiekty sprawia mu wielką radość do dzisiaj. Aktualnie pracuje on we Flying Wild Hog jako Senior 3D Artist i miał przyjemność tworzyć modele do Space Punks, a więc twin-stick top-down shootera wydanego w formule gry-usługi.
Pracował przy grach stylizowanych i realistycznych, przy tytułach różnorodnych gatunkowo, choćby MMORPG, symulatory, gry logiczne i brawlery. Nie ogranicza się jedynie do modelowania, czego dowodzi fakt, że tworzył też grafiki koncepcyjne, UI/UX, VFX i uczestniczył w procesie game designu.
W pracy stara się wykorzystywać wiedzę nabytą w każdej z tych dziedzin, gdyż twierdzi, że część zasad tworzenia jest wspólna i warto czerpać inspiracje z każdej z nich.
Z wykształcenia architekta, z pasji – graficzka 3D z dziewięcioletnim doświadczeniem. Od czterech lat bezpośrednio związana z gamedevem. Obecnie zajmuje się tworzeniem postaci do gier mobilnych. Jej ulubione gry to Ori and the Will of the Wisps oraz Hollow Knight. Lubi też czytać, szczególnie Andy Weira i Frank Herberta, a jej lekiem na zły humor jest oglądanie kotów na YouTubie. Poza tym – uwielbia dobrą kawę i suche żarty.