Przedsiębiorca, twórca, dziennikarz i tłumacz. Z branżą gier związany od 25 lat. Zaczynał jako redaktor kultowego czasopisma „Świat Gier Komputerowych”, pisał także m.in. dla „Click!” i „Gameranking”. W 2002 założył Roboto Global, wiodącą firmę na rynku usług wydawniczych premium dla gier wideo (testy QA i LQA, oryginalne udźwiękowienie oraz dubbingi, lokalizacja, doradztwo biznesowe). Od 2021 prezes i Game Director w Robo Toro Games, indie studio pracującym nad oryginalnym tytułem na PC oraz konsole. Od 2023 roku wykładowca na uniwersytecie ISART Digital w Nicei, gdzie przekazuje swoją wiedzę i doświadczenie w zakresie globalizacji gier i etyki biznesu.

Rekruter od 7 lat, z czego ostatnie 3,5 roku w gamedevie. Zajmuje się przede wszystkim rolami technicznymi, chociaż nieraz pracowała przy innych. Współpracuje bezpośrednio z klientami, którym pomaga rozbudowywać zespoły lub budować je od zera, w wielu przypadkach dopasowując ich procesy rekrutacyjne do standardów panujących na rynku.

 

Entuzjasta gamedevu z technicznym zapleczem oraz doświadczeniem w produkcji, dostarczaniu i zarządzaniu projektami o różnej skali. Jego kariera zawodowa obejmowała różnorodne role – od hobbystycznego indie devu po wyspecjalizowane funkcje jak QA, Code DevQA Lead i Technical Producer. Zwolennik metodologii Agile. Obecnie pracuje w 11 bit studios jako Senior Producent, gdzie wdraża najlepsze praktyki mające na celu usprawnienie procesu produkcji. Poza pracą, dzieli się wiedzą ze społecznością gamedevu, organizuje spotkania Unreal Engine Warsaw Meetups i doskonali swoje umiejętności grillowania