Krystian Kofin

Flying Wild Hog

Grafik 3D w gamedevie z blisko dwunastoletnim stażem. Z grami ma do czynienia od dziecka, a szczególne miejsce w jego sercu mają tytuły takie jak Ratchet & Clank, Darksiders, Torchlight, Battle Chasers, które jego zdaniem są przepięknie stylizowane graficznie i dzięki temu ponadczasowe.


Karierę zaczynał od teksturowania, a  możliwość tchnienia życia w obiekty sprawia mu wielką radość do dzisiaj. Aktualnie pracuje on we Flying Wild Hog jako Senior 3D Artist i miał przyjemność tworzyć modele do Space Punks, a więc twin-stick top-down shootera wydanego w formule gry-usługi.


Pracował przy grach stylizowanych i realistycznych, przy tytułach różnorodnych gatunkowo, choćby MMORPG, symulatory, gry logiczne i brawlery. Nie ogranicza się jedynie do modelowania, czego dowodzi fakt, że tworzył też grafiki koncepcyjne, UI/UX, VFX i uczestniczył w procesie  game designu.


W pracy stara się wykorzystywać wiedzę nabytą w każdej z tych dziedzin, gdyż twierdzi, że część zasad tworzenia jest wspólna i warto czerpać inspiracje z każdej z nich.